Pagini

duminică, 23 septembrie 2012

Sf. Marie Mica la Centrul The Door din Mogosoaia

Pentru ca un cadou mai frumos decat o fapta buna nu exista, de ziua mea, a Laurei si a Laureath am hotarat sa facem o vizita Centrului The Door din Mogosoaia.

Centrul adaposteste permanent aproximativ 20 de copii, dar deseori devine si un centru de zi si de alfabetizare pentru copiii defavorizati din zona.
Asociatia Hand2Hand din Norvegia sprijina acest centru, el fiind dotat si utilat cu tot ce au nevoie "locatarii". Totusi, ceva le lipseste - comunicarea cu oamenii, cu persoane noi, diverse. Desi traiesc in conditii foarte bune ei nu au ocazia de a socializa, de a iesi mai des din centru. Asa ca am ales sa le facem o surpriza si o bucurie in acelasi timp, venind aproape toaaaaata echipa in vizita, inarmati cu voie buna, hartie, vopsele, muzica si prajituri.

Ne-am cunoscut, ne-am pictat, am facut origami, am dansat, am mancat o prajitura buuuuuuna buna cu morcov :) si ne-am luat "la revedere" cu promisiunea ca ne vom reintalni cat mai curand.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu